Cât de greu trece timpul pe încălzirea asta globală

Pe 6 ianuarie mă duc liniștit și extrem de relaxat să-mi fac un nou card la ING. Hârtii puține, solicitudine maximă, căldură în sediu, ce mai toate condițiile pentru o relație client-bancă plină de succes. Cu o privire plină de profesionalism, angajatul model al băncii îmi spune că în maxim 4 zile lucrătoare voi primi acasă codul PIN al noului meu card. L-am primit abia ieri, 7 februarie.

Pentru că nu pun la îndoială corectitudinea și promptitudinea unei bănci atât de mari, îmi dau seama că între 6 ianuarie și 7 februarie au trecut fix 4 (patru) zile lucrătoare. Ceea ce înseamnă că, deși am muncit o lună întreagă, voi fi plătit doar pentru 4 zile. Partea care mă consolează e că și ăia de la bancă vor fi plătiți la fel, nu?

3 comentarii

  1. LOL. Daca te-a mincat undeva sa accepti sa vina acasa in loc sa te duci sa-l ridici tu de la un ING… Asta patesti. Am patit si eu fix acelasi lucru acum vreo doi ani, de-am asteptat o luna, ca prostul. Concorde Courier sa traiasca 😀

    Răspunde

    Thumb up 0 Thumb down 0

  2. Nu, Alex, au gresit adresa. De fapt adresa era corecta, orasul era altul:) Oricum, o patesc a doua treia oara cu ING-ul. Cred ca a r trebui sa-mi fac o obișnuință din schimbarea cardului cât mai des. E o bună metodă de economisire forțată, dacă nu poi să-ți aceesezi banii cu lunile. Și au și dobândă ok la contul curent.

    Răspunde

    Thumb up 0 Thumb down 0

  3. Vedeti cum vorbiti ca angajatii de la ING sunt pe aici… 😉 Sa nu va treziti cu conturile goale, doar asa de placerea de a va speria…

    Răspunde

    Thumb up 0 Thumb down 0

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.