Mă uit la spotul absolut… Mă rog, n-am cuvinte pentru a descrie spotul de la vinul de Urlați. Dar mi-am amintit un filmuleț făcut la Happyfish, filmuleț care, de fapt, a fost, la origini, una dintre numeroasele propuneri făcute la un pitch pe contul Vincon, pe vremea când lucram la Saatchi. Cum au fost vreo 4 prezentări, de la a doua încolo n-am prea mai luat pitchul foarte în serios și am început să delirăm. Asta, încă, era o variantă OK, dar vă garantez că n-ați vrea să vedeți propunerile făcute pentru a patra prezentare…
Chestia e că „Pivnița Răzeșului” chiar era propunerea noastră de naming pentru noua gamă mainstream, care venea, ziceam atunci, în prelungirea firească a gamei premium „Beciul Domnesc”. Mă rog, n-a fost să fie, asta e, a câștigat Leo și a făcut o rușine de campanie. Nu mai contează. Eu râd de fiecare dată când îl văd pe Arhiîn rol de răzeș sau pe Visurât în rolul unui Michael topit după vinurile noastre.