Necontractat Vincon Vrancea

Mă uit la spotul absolut… Mă rog, n-am cuvinte pentru a descrie spotul de la vinul de Urlați. Dar mi-am amintit un filmuleț făcut la Happyfish, filmuleț care, de fapt, a fost, la origini, una dintre numeroasele propuneri făcute la un pitch pe contul Vincon, pe vremea când lucram la Saatchi. Cum au fost vreo 4 prezentări, de la a doua încolo n-am prea mai luat pitchul foarte în serios și am început să delirăm. Asta, încă, era o variantă OK, dar vă garantez că n-ați vrea să vedeți propunerile făcute pentru a patra prezentare…

Chestia e că „Pivnița Răzeșului” chiar era propunerea noastră de naming pentru noua gamă mainstream, care venea, ziceam atunci, în prelungirea firească a gamei premium „Beciul Domnesc”. Mă rog, n-a fost să fie, asta e, a câștigat Leo și a făcut o rușine de campanie. Nu mai contează. Eu râd de fiecare dată când îl văd pe Arhiîn rol de răzeș sau pe Visurât în rolul unui Michael topit după vinurile noastre.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.