Necontractatele loveste la HappyFish

Am strâns, în câțiva ani de advertising prin 3 multinaționale, un sertar întreg de propuneri necontractate de către clienți. Unele erau chiar mișto, clientul le apreciase, dar motiva că piața nu este încă îndeajuns de matură pentru a înghiți astfel de reclame. Cea care urmează a câștigat un pitch, dar tot la stadiul de necontractată a rămas. Acum vin și vă întreb: este piața destul de matură pentru a înghiți așa ceva?

4 comentarii

  1. Nu ştiu dacă ar fi prins la melteanul de rând, dar pe mine m-a facut să râd! Şi e bună ideea! :))

    Răspunde

    Thumb up 0 Thumb down 0

  2. Avand in vedere targetul cred ca ar putea face cu bani putini un test de genul, 200-300 de „melteni” invitati intr-un cinema, pusa reclama si observate reactiile. Subiectii ar trebui sa nu stie despre existenta testului pentru a nu compromite rezultatele.

    E buna reclama mai ales prin prisma faptului ca nu te astepti.GG

    Răspunde

    Thumb up 0 Thumb down 0

  3. Avand in vedere targetul, si anume tineretul mult mai liberal si secular, ar avea un succes enorm dupa parerea mea. E fain sa te simti ca Iuda dupa ce te imbeti ca calul. Sloganul inca una si ma duc era bun dar si-a pierdut din efect.
    Dar cu un asemenea mesaj, sunt convins ca Ciuc ar putea deveni noua Timisoreana.
    Dar desigur conservatori ar zbiera, Vadim ar exploda etc. Mai ales ca este vorba de o bere secuiasca, si de o atitudine seculara fata de indoctrinarea ortodoxa, sigur ar stirni valuri. Dar sa nu uitam, si publicitatea negativa tot publicitate e.
    Cred ca reclama avea potential nebanuit.

    Răspunde

    Thumb up 0 Thumb down 0

  4. Probabil ca pe net ar avea succes. Daca ai trece cu ea in planul urmator, tv, print, etc. ai isca un scandal cat casa. Nu uita targetul de la sat, mai ales daca vorbesti de Ciuc, o bere extrem de cautata la sat. Garantat, dupa ce ar vedea reclama pe tv ar refuza sa mai cumpere asemenea bere „diavoleasca”.

    Răspunde

    Thumb up 0 Thumb down 0

Adaugă reply - idaho

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.