Scooby Doo, subliminalul!

Articolul 29, alineatul 1, litera b) din legea audiovizualului spune clar că publicitatea video nu poate să facă uz de tehnici subliminale. Punct.

Spotul tv pentru DVD-urile cu Scooby Doo care vin cu Adevărul, spot pe acre l-am văzut azi pe Discovery, exact asta face: folosește tehnici subliminale. Odată la câteva frame-uri apare, pentru a dispărea apoi rapid, textul „COLECȚIILE ADEVĂRUL”. Bun, e grosolan făcut, poate tocmai pentru a nu putea fi acuzați de către CNA, căci conform definiției din legea audiovizualului, „publicitate subliminală = orice publicitate care utilizează stimuli prea slabi pentru a putea fi percepuţi în mod conştient, dar care poate influenţa comportamentul economic al publicului”. Ori aici totul poate fi perceput conștient, e drept. Dar, parcă, e cam mult.

După pixelul albastru, mogulul petrolist lovește cu super-ul din 10 în 10 fps-uri. Să-ți fie rușine, Dinu Imre!

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.